5 jaar All In House garantie

All in House Service voor nieuwe zitmeubelen van de Schakel wonen en slapen

De Schakel biedt bij aankoop van nieuwe zitmeubelen de mogelijkheid om een vlek- en uitgebreide aanvullende garantie voor 5 jaar aan te schaffen, genaamd All In House Service.

“All In Service” (van All in House BV) is een aanvullend full-service programma voor nieuwe zitmeubelen van leder, lederlook of textiel. Daarbij biedt “All In House Service” een oplossing bij veel problemen die normaliter niet onder de garantie vallen. Hierbij kunt u denken aan constructieproblemen, vlekken of beschadigingen.

Bij nieuwe lederen meubelen
  • U ontvangt voldoende reinigings- en verzorgingsproducten voor de gehele serviceperiode.
  • De verzorgingsproducten bieden het leder extra bescherming en zorgen ervoor dat deze in optimale conditie blijft.
  • Ontstaan er gedurende de serviceperiode problemen met de constructie, vlekken, beschadigingen of andere calamiteiten, dan biedt onze professionele servicedienst een oplossing.
Bij nieuwe ‘speciale’ lederen meubelen (geschuurd, gewaxt- en geolied leder)
  • U ontvangt voldoende verzorgingsproducten voor de gehele serviceperiode. Deze zorgen ervoor dat het leder de benodigde ‘voeding’ krijgt voor natuurlijke soeplesse, een optimale bescherming en dat het volledig gereinigd kan worden
  • De verzorgingsproducten bieden het leder extra bescherming en zorgen ervoor dat deze in optimale conditie blijft.
  • Ontstaan er gedurende de serviceperiode problemen met de constructie  of andere calamiteiten, dan biedt onze professionele servicedienst een oplossing.
  • Ontstaan er gedurende de serviceperiode problemen met vlekken op basis van eten en drinken, dan biedt onze professionele servicedienst een oplossing.
  • Andere vlekken vallen niet onder de garantie.
Bij nieuwe textiele meubelen
  • Uw meubel krijgt eenmalig een onzichtbare beschermlaag, waardoor substanties op water-, olie- of vetbasis geen kans krijgen een blijvende vlek te veroorzaken.
  • Ontstaan er gedurende de serviceperiode problemen met de constructie, vlekken, beschadigingen of andere calamiteiten, dan biedt onze professionele servicedienst een oplossing.
Bij nieuwe kunstleder meubelen
  • U ontvangt voldoende reinigings- en verzorgingsproducten voor de gehele serviceperiode.
  • De verzorgingsproducten bieden het lederlook extra bescherming en zorgen ervoor dat deze in optimale conditie blijft.
  • Ontstaan er gedurende de serviceperiode problemen met de constructie, vlekken, beschadigingen of andere calamiteiten, dan biedt onze professionele servicedienst een oplossing.

Meer informatie over stof, leer en kunstleer vindt u in deze uitgebreide folder.

Meer informatie over ‘speciale’ leerstoorten zoals geschuurd, gewaxd of geolied leer vindt u in deze uitgebreide folder.

Meer woon-
en slaapinspiratie?

Op zoek naar iets nieuws, woning inspiratie of op de hoogte blijven van onze acties? Meld je aan!
(Nee, we zullen u niet spammen. Beloofd!)

U bent van harte welkom, ook op 2e Pinksterdag 6 juni (van 11.00 tot 17.00 uur)