All in House Service voor nieuwe zitmeubelen van de Schakel wonen en slapen
De Schakel biedt bij aankoop van nieuwe zitmeubelen de mogelijkheid om een vlek- en uitgebreide aanvullende garantie voor 5 jaar aan te schaffen, genaamd All In House Service.
“All In Service” (van All in House BV) is een aanvullend full-service programma voor nieuwe zitmeubelen van leder, lederlook of textiel. Daarbij biedt “All In House Service” een oplossing bij veel problemen die normaliter niet onder de garantie vallen. Hierbij kunt u denken aan constructieproblemen, vlekken of beschadigingen.
Bij nieuwe lederen meubelen
- U ontvangt voldoende reinigings- en verzorgingsproducten voor de gehele serviceperiode.
- De verzorgingsproducten bieden het leder extra bescherming en zorgen ervoor dat deze in optimale conditie blijft.
- Ontstaan er gedurende de serviceperiode problemen met de constructie, vlekken, beschadigingen of andere calamiteiten, dan biedt onze professionele servicedienst een oplossing.
Bij nieuwe ‘speciale’ lederen meubelen (geschuurd, gewaxt- en geolied leder)
- U ontvangt voldoende verzorgingsproducten voor de gehele serviceperiode. Deze zorgen ervoor dat het leder de benodigde ‘voeding’ krijgt voor natuurlijke soeplesse, een optimale bescherming en dat het volledig gereinigd kan worden
- De verzorgingsproducten bieden het leder extra bescherming en zorgen ervoor dat deze in optimale conditie blijft.
- Ontstaan er gedurende de serviceperiode problemen met de constructie of andere calamiteiten, dan biedt onze professionele servicedienst een oplossing.
- Ontstaan er gedurende de serviceperiode problemen met vlekken op basis van eten en drinken, dan biedt onze professionele servicedienst een oplossing.
- Andere vlekken vallen niet onder de garantie.
Bij nieuwe textiele meubelen
- Uw meubel krijgt eenmalig een onzichtbare beschermlaag, waardoor substanties op water-, olie- of vetbasis geen kans krijgen een blijvende vlek te veroorzaken.
- Ontstaan er gedurende de serviceperiode problemen met de constructie, vlekken, beschadigingen of andere calamiteiten, dan biedt onze professionele servicedienst een oplossing.
Bij nieuwe kunstleder meubelen
- U ontvangt voldoende reinigings- en verzorgingsproducten voor de gehele serviceperiode.
- De verzorgingsproducten bieden het lederlook extra bescherming en zorgen ervoor dat deze in optimale conditie blijft.
- Ontstaan er gedurende de serviceperiode problemen met de constructie, vlekken, beschadigingen of andere calamiteiten, dan biedt onze professionele servicedienst een oplossing.