Wij zijn vanwege de algehele lockdown gesloten (t/m 9 februari!)
Dit houdt in dat onze showroom dicht is en wij u niet persoonlijk kunnen adviseren. De bezorging van de bestelde meubelen gaat echter gewoon volgens schema door. Wij zijn bereikbaar via telefoon (0223-612363) of e-mail (verkoop@deschakelwonen.nl) voor al uw vragen over lopende bestellingen, afleverafspraken of andere zaken.
Online ‘winkelen’
Via onze website kunt u een goede indruk krijgen van onze collectie en zijn wij u ook via telefoon of beeldbellen graag van dienst voor advies of een eventuele aankoop. Alle artikelen die u bij showmodellen vindt, zijn op korte termijn leverbaar. Mocht u hier interesse voor hebben, neemt u dan contact met ons op via mail of telefoon.
Verkoop relaxfauteuils met opstahulp gaat gewoon door!
De verkoop van relaxfauteuils met opstahulp vallen onder noodzakelijke zorg en daardoor mogen wij u daar wel voor in onze showroom ontvangen. Dit echter alleen op afspraak en met de nodige RIVM-richtlijnen. Wij bieden een ruime keuze uit vele modellen met diverse mogelijkheden en maatvoering. U kunt bellen (0223-612363) of hier een afspraak maken.
Advies aan huis
Om bepaalde artikelen toch aan te kunnen schaffen, bieden wij nu ook een bezoek aan huis aan, waarbij er bepaalde artikelen op zicht getoond kunnen worden. Hierbij kunt u denken aan relaxfauteuils, fauteuils, eetkamerstoelen of matrassen. In eerste instantie zullen wij dan via de telefoon of via beeldbellen afstemmen waar uw interesse ligt, waarna wij dan met enkele modellen bij u thuis kunnen komen. U bent nergens toe verplicht, maar u bent wel in de gelegenheid om het betreffende product in het echt en in de thuis situatie te beoordelen. Deze service bieden wij tot en met de regio Schagen. Mocht u behoefte hebben aan iets waar u met ons thuis over wilt praten, laat het ons weten, want ook tijdens de lockdown blijven wij u uiteraard graag van dienst!
Wij blijven bezorgen!
Onze chauffeurs komen nog steeds bij u thuis om de bestelde goederen te bezorgen. Wilt u dit uitstellen of heeft u gezondheidsklachten? Neemt u dan contact met ons op. Wij bekijken dan samen de mogelijkheden. Hiervoor zijn door ons extra richtlijnen ingesteld die voor onze medewerkers en voor u ervoor zorg dragen dat deze door kan blijven gaan.
- Onze bezorgers hebben handgel en doekjes mee en houden de hygiëne op een hoger niveau.
- Zodra een medewerker last krijgt van verkoudheid, hoesten, keelpijn en/of verhoging dan blijft hij/zij direct thuis.
- Onze medewerkers beperken fysiek contact, reinigen hun handen voor binnenkomst en houden gepaste afstand, wij schudden geen handen.
- Onze bezorgplanning vraagt u vriendelijk het bedrag een dag van te voren over te maken of gebruik te maken van de mobiele pin. Contant geld wordt niet geadviseerd.
- Indien u als klant enigszins last heeft van de volgende kenmerken, of in contact bent geweest met iemand die het coronavirus heeft, vragen wij u direct om de afspraak te annuleren, of dat wij de goederen ongemonteerd bij uw voordeur mogen afzetten. Onze bezorgers mogen dan NIET bij u binnenkomen of contact met u maken.
Wij zullen berichten en maatregelen serieus nemen en aanpassingen doen waar nodig. In geval van wijzigingen houden wij u op de hoogte via sociale media of de website.
Bedankt voor uw begrip, heel veel sterkte gewenst en u bent vanaf 10 februari (hopelijk) weer van harte welkom in onze showroom!
Kijk hier voor alle showmodellen.
U kunt hier een afspraak maken voor advies aan huis.